Általános SZerződési Feltételek

Szolgáltató adatai

A szolgáltató neve: Velocipéd Idomító Műhely kft

A szolgáltató székhelye: 1117 Budapest Alíz utca 6/b. B. épület 5/1

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: vimbike@icloud.com

Cégjegyzékszáma: 01-09-379877

Adószáma: 29036198-2-43

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Telefonszámai: +3670/601-3424

Telefonos ügyfélszolgálati ideje: munkanapokon 13:00-20:00 óra között

A szerződés nyelve: magyar

A tárhely-szolgáltató adatai: 

https://us.webnode.com

Webnode AG

Limmatquai 112, 8001 Zurich

Switzerland

CH-170.3.036.124-0

info@webnode.com

Alapvető rendelkezések

1.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény ("Ptk.") és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

1.2. Hatály, az áSZF módosításáig tart.

1.3. A webshop, mint szerzői jogi mű szerzői jogi védelme alatt áll.

1.4. Rendelkezésre állás. Az év 365 napján, a nap 24 órájában. A rendelkezésre állás szüneteléséről, megszűnéséről 48 órával a tervezett leállás előtt értesítjük regisztrált felhasználóinkat és megjelenítjük a weboldal főoldalán extra beillesztett információ formájában.


Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

1.5. A feltüntetett termékek a webshopban és személyesen is megvásárolhatók. (Személyesen: VIM bike and coffee 1117 Budapest Bíró László József krt. 17.) A termékek feltüntett árai az áfát tartalmazzák. A termékek feltüntett árai a szállítási költséget nem tartalmazzák. A termékek feltüntett árai a webshopban eltérhetnek a fizikális üzleti áraktól de drágábbak nem lehetnek mint a fizikális üzletben.

1.6. A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenítet meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

1.7. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akció időtartamáról.

Rendelés menete

1.8. A rendelés menetének részletes leírása, a bejelentkezésről a termék kosárba helyezéséig tart.

1.9. Adatbeviteli hibák kijavítása bejelentés után 24 órán belül megtörténik. (pl. plusz termék, termék törlése, ár ellenőrzése stb.)

1.10. Fizetési lehetőségek, szállítási módok leírása

Az online bankkártyás és egyéb fizetési módok a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya, illetve egyéb fizetéssel kapcsolatos adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.


1.11. A szolgáltató webáruház köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.

A megrendelések feldolgozása és teljesítés

1.12. A megrendelések feldolgozása mikor történik

A megrendelések beérkezéséről és a megrendelés feldolgozásáról e-mail-ben tájékoztatjuk vásárlóinkat 24 órán belül. 

1.13. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 5 munkanapon belül. Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított 30 napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.

1.14. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

Elállás joga

1.15. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

1.16. Az elállási jog gyakorlásának menete

Az elállási jog a fogyasztói jogok védelmét szolgálja Magyarországon és az Európai Unióban is. Webshopok esetében a vásárlók 14 napon belül, indoklás nélkül elállhatnak a vásárlástól. Az elállási jog gyakorlásának menete a következő:

  1. Értesítés: A vásárlónak értesítenie kell a webshopot az elállási szándékáról. Ezt megteheti e-mailben, telefonon vagy a webshop által megadott eltérő módon.

  2. Visszaküldés: Az elállási szándék bejelentését követően a vásárlónak 14 napon belül vissza kell küldenie a terméket a webáruház címére. A terméket eredeti állapotban és csomagolásban kell visszaküldeni.

  3. Visszatérítés: A webshop köteles a vásárló által kifizetett összeget, beleértve a szállítási költségeket is, 14 napon belül visszatéríteni. A visszatérítés módja általában a vásárlás során használt fizetési módon történik.

  4. Kivétel: Az elállási jog nem minden termékre vonatkozik. Például, ha a termék személyre szabott, vagy ha a csomagolást felbontották (pl. egészségügyi vagy higiéniai termékek esetén), akkor nem élhet a vásárló az elállási joggal.

  5. Dokumentáció: Érdemes a visszaküldésről rendelési számot és nyugtát is csatolni, mert ezzel könnyebb nyomon követni a folyamatot.

Garancia, jótállás

1.17. 

Jótállás

  1. Kötelező jótállás: Elektromos kerékpárokra 2 év, pedál kerékpárokra 1 év.
  2. Jótállás tartalma: A jótállás keretében a vásárlónak joga van a termék hibája esetén a javításhoz, cseréhez, vagy pénzvisszatérítéshez, attól függően, hogy mi a helyzet.
  3. Jótállási jegy: A jótálláshoz  jótállási jegy tartozik, amely tartalmazza a vásárlás időpontját, a termék adatokat, és a jótállás időtartamát.

Garancia

  1. Minőségi kötelezettség: A garancia azt jelenti, hogy a gyártó vagy forgalmazó vállalja, hogy a kerékpár a megvásárlás időpontjában hibátlan, és a használati célnak megfelelően működik.

  2. Javítás vagy csere: Ha a kerékpár a garancia időtartama alatt meghibásodik a normál használat mellett, a vásárlónak joga van:

    • A hiba ingyenes javítására.
    • Esetleges, javíthatatlan hibák esetén a termék cseréjére vagy pénzvisszatérítésre.
  3. Időtartam: A garancia időtartama általában változó, és a kerékpár típusától, a gyártótól vagy forgalmazótól függ. Jellemzően 1-től 2 évig terjed.

  4. Kivétel: A garancia nem terjed ki a normál kopásra, szakszerűtlen használatra, vagy bármilyen külső sérülésre, mint például ütközésből adódó károkra.

  5. Jótállási jegy: A vásárláskor kapott jótállási jegy fontos, mert igazolja a vásárlást és a garancia érvényesítéséhez szükséges információkat tartalmazza.

  6. Feltételek: A garancia és jótállás feltételeit a termékhez mellékelt dokumentációban, vagy a forgalmazó által megadott Általános Szerződési Feltételekben találhatók.



 Lásd még: 151/2003. Korm. rendelet. A PTK-féle jótállás, kellékszavatosság, termékszavatosság szabályai.

Panaszkezelés

1.18. Panasz bejelentés: vimbike@icloud.com e-mail címen írásban. Magyar, német illetve angol nyelven. Panaszbejelentésre adott válaszunk 24 órán belül e-mail formájában megküldjükm a bejelentőnek.

Vegyes rendelkezések

1.20. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Felhasználó és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a  Fővárosi  Bíróság/Törvényszék illetékességét.

Budapest, 2021. December hó 1. nap